seymaydin1 Kızlar merhaba bebeğim 5 buçuk aylık hatta 6 aylıkta diyebilirim bebeğimin kolunda kızarıklık var böyle nokta nokta değil yayılmış olan bir kızarıklık sizce neden çıktı bu durumu yaşayan varmı tehlikelimi alerji mi oldu
seymaydin1 seymaydin1 salgın var diye sürekli bastameye götürmek istemiyorum önemli birşey mi götürmelimiyim
AdaBebekAnnesi seymaydin1 ek gıda tadımı yaptınız mı yada her zama tükettiğinizden farklı birşey tükettiniz mi alerjik reaksiyon olabilir nemlendirin bol bol o bölgeyi ve tüm vücudu yayılmasın kızım alerjik egzama oldu ordan tecrübeliyim