esractl Bebeğim 21 aylık.Doğduğundan beri hem mama hemde meme şeklinde ilerledik.Bir buçuk yaşından sonra doktorumuz süt verebilirsin yavaş yavaş dedi.İlk deneme amaçlı çok az verdik, baktık sevdi devam ettik.Sabah ilk uyanınca 60 ml veriyorum çünkü hemen kahvaltı yapmak istemiyor.Bir de gece yatmadan 120/150 ml arası içer.Gece uyanırsa da mama veriyoruz,mamayı da kesmedik bu arada hâlâ.Süt olarakta ya devam sütü kullanın ya da laktozsuz alın ki sindirimi kolay olsun 👋🌸