crnmrym Merhabalar 9 aylık bebeğimi yatağına koyunca ağlamaya başlıyor. Yatagini alıştırmaya oyunlar oynamaya çalışıyorum. Yok olmuyor sakinlesmiyor da. Uyku eğitimi veriyoruz gündüzleri basaramiyor sizinde böyle sorununuz var mı? Varsa da nasıl çözdünuz