lidokain alyaduru0206 benim yokta normal bir caycim var korkmazn kardesimde karacaydi sanırım konuşan çaycı varya onlardan aldı baya iyi
BENOYLEUYGUNGORDUMM alyaduru0206 karacanın konuşan çaycısı var 4 yıldır kullanıyorum. Gayet memnunum 4 yıldır sesi bile kısılmadı hala konuşuyor 😃
sevdazekiidriskagan alyaduru0206 arzumun çaycilari çok güzel hem evimde hem isyerimde kullanıyorum cokda memmunum