ozlemkymk Bebeğim 17 aylik genelde pek yemek seçmezdi yaptığım çorbalari vs yer.(Su aralar iştahsızlık problemimiz var maalesef)
Ama besin değeri açısından zengin olan corba ve yemek tariflerini hastalanmayan çocuk sayfasından bakıp yapıyorum.Bebegimde seviyor o tarifleri. Ama kızımın çok sevdiği ispanak çorbasının tarifini yazayim
Soğanı tencereye alıp kavuruyoruz ardından minik minik dogradigimiz ispanaklarida alıp kavurmaya devam ediyoruz. Biraz su ekleyip 1 2 yemek kaşığı kadar bulgur ekleyip kaynamaya bırakıyoruz. Terbiyesi için 1 yumurta 4 yemek kaşığı yoğurt ve 2 yemek kaşığı un alıp karıştırıp kaynamaya devam eden çorbaya ekleyip kesilmemesi sürekli karıştıriyoruz.
Afiyet şifa olsun bebislere