minikveannesii 3 gün sonra banyo yaptr dedi doktorum banyoda sargısınj aç dedi bardak koymaya devam etmeliyi miyim n
One-life minikveannesii ben kızarıklık geçene kadar koymuştum gözlemleyin şişlik kızarıklık gittiyse koymayabilirsiniz
cinarcinar minikveannesii ben 2-3 günden sonra bardak koymayı bırakmıştım ki benim doktorum hiç koyma gerek yok demişti Verdiği kremleri sürüp bir numara büyük bez bağlamıştım hep sonrasında
Biricikalperenim minikveannesii oğlum 5 aylıkken sünnet yaptırdık. Doktor bardaga gerek yok dedi koymadık. Ertesi günden itibaren ılık suda 15 dk beklettık hızlı iyileşme sağlıyormus 4-5 gündede iyileşti. Büyük bez kullandık bız bardak cocugu rahatsız edebilir.
minikveannesii cinarcinar benim doktorum bardak koyu veya koyma diye bir şey söylemedi ben de zaten sormayı unutmuştum koyma sebebim kaka bulaşmasın diye
Lazziya23 cinarcinar minikveannesii biz de yeni sünnet ettirdik cumartesi ilk 3 gün bardak koydum salı bıraktım koymayı zaten dokununca acımıyordu
LadyMarmelatte minikveannesii az önce bir video izledim Dr. videoda 3-4 günden fazla bardak koymayın pişik yapar diyor
gocmenkusu34 Bir hafta bardak koydum bir hafta sonra banyo yaptırdım her doktor kendine göre bişey söylüyo heralde bir hafta sonra normale döndük
HacerErdogan minikveannesii sürdüğüm krem beze gelmesin diye bardak kullandım hava alsın diye 10 gün bardağın dibini kesip
Lazziya23 minikveannesii 7. Gün zaten artık ağrısı kalmamıltır diye düşünüyorum bence bardağı çıkarın
Lazziya23 minikveannesii zaten artık dokununca acımıyordur bulaşırsa da yıkayabilirsiniz su zarar vermez
SelimZeynep minikveannesii bir hafta kadar koy bence canım beze temas etmeyince daha çabuk iyi oluyor