Kızlar 1 ay 2 günlük olduk olduk hem anne sütü alıyor bebeğim hemde mama alıyor gazlı bir bebek gaz damlası kullanıyorum son 2 gündür kaka yapamiyor aşıdan sonra benimle aynı durumu yaşayan varmı doktora sordum ateş yoksa 7 gün normal diyor ama çok sancısı var yapmak için zorlanıyor ama olmuyor