Minelinannesii34 Merhaba , benim oğlumda 1 yaşında dediğiniz gibi mama, dede,baba,abi ,aba diyor sadece başka kelimesi yok.
Bizde ekran açmayız genelde her gün dışarı çıkarırız arada oyun gruplarına götürüyorum sosyalleşmesi için. Mahallemizde kedi ve köpeklerimiz var onları besliyoruz birlikte her gün. Kitap okuyorum dinlemese bile akşamları ,bazen kelimeler hoşuna gidiyor mutlu oluyor. Boyama yapıyoruz biraz zor oluyor ağzına götürmek istediği için ama yanında olduğum için sorun olmuyor. Ben çalışıyorum annem bakıyor gündüzleri o da genelde dikkatli ve ilgilidir güzel bakar. Bende gündüz beni görmüyor diye bütün akşam ilgilenmeye çalışıyorum , vaktimi ona ayırıyorum