Esimin yarın doğum günü 🥲 sizce pasta almak mı güzel olur kutlamalari çok sevmiyor ama ben her sene genelde alırım 🥰 Ama bu sene farklı olsun diye çiçek sepetinden çikolata göndermeyi dusunuyorum pasta klasik oluyor birde üstüne güzel bir sözle değişik olsun dusundum de çiçek sepetinin ürünleri guzelmi bilmiyorum hiç almadım yani gyzel olmasa da esim sevinir diye dusundm pastalar da zaten daha pahali yani sizce ne yapayim bilemedim hediyesini bugün verdim ama pasta artık klask oldu kendim yapsam evde de yapamıyorum yemegimi zor yapıyorum