Deletedmom_297 primanın bütün çeşitlerinden memnunum o yüzden nerde uygunsa ordan alıyorum e-bebek marketler alırken söyle hesaplayın bezin adeti ile fiyatını bölün bir bez 1 tl altında ise ucuza geliyor hiç kaçırmayın bazen adetler düşük oluyor ucuza alıyorum sanıyorsunuz