Merhaba anneler oğlum 11.5 Aylık yeni yeni bir yere tutunarak ayağa kalkmaya başladı neyse demin oynuyordu tam böyle düşecekti ki ben onu tuttum elindeki oyuncak da yere düştü herhalde onu benim aldığımı zannetti kucağıma düştü bildiğiniz beni tokatladı 6-7 tane tokat attı ben şok oldum Önce üzüldüm anlamadım yani bu çocuk bunu nereden gördü içgüdüsel olarak mı öğrenmiş evde öyle kavga dövüş de yok bizim bir de kızdım diyorum sen niye anneye vuruyorsun ayıp değil mi gülüyor 😀. Bu Normal mi her Bebek’te olur mu bir yaşına girmek üzere