tgh sık sık memenizi teklif etmeye devam edin, az kaldı sabredin. İnanın geçiyor. Zoru aşmışsınız, biberonla meme reddini tetikleyebilir dikkatli olun. Emzirmek büyük rahatlık, eğer doktorunuz söylerse tabiki mamaya başlayabilirsiniz ama doktor yönlendirmeden bence vermeyin. Benim bebeğimde 4.ay hastalanınca kilo kaybı bile oldu ama emzirdiğim için çok kolay topladı. Dışarı çıkınca, herhangi birşeyde çat diye alıp emzirebilmek çok büyük rahatlık. Sütünüz de var anladığım kadarıyla. Zamanla düzeliyor merak etmeyin 🌼