traineemom o zincir marketlerin mavi olanında çalıştım, ırgat gibi kullanıyorlar resmen. Evime uzak şubeye verdiler o zaman çocuğum yoktu. Boyumdan büyük paletler, düzensiz molalar, sabit çıkış saatinin olmaması gibi gibi şeyler. Bi ara kapanıştayken başka bir erkek çalışanla mağazayı kapatacaktık mağaza satışa 21:30 da kapanıyor, personellerde mağazaya bi paspas atıp, kasayı kapatıp çıkıyor ben en son saate baktığımda 23:00dı ve daha hala diğer erkek personel kasayı kapatmamıştı eşimde sinirlendi çıkmamı istedi o istemeseydi kendim zaten çıkacaktım ve çıktım