sedefyldrm06 12 gün önce doğum yaptım 10. günde dikişleri aldırmam gerekiyordu ama hastaneye gidemedim bugün gitcektim eşimin başka işi çıkmış hastane evime çok uzak tek başıma otobüsle de gidemiyorum pazartesiye kadar beklesem bisey olur mu acaba