25 yaşındayım erken menopoz riskim var normalde 3 ay boyunca reğl hep ayın 26 sında olurdum bu ay 16’sında oldum
Bu kadar erken olmam yada reğl günlerin oynaması normal mi ?
Doktor acil bişey olursa gel ona göre tedavi uyguluycam dedi herşeyden nem kapıyorum 😌