Benanneoldum 4 ay 27 günlük bebeğim var sadece anne sütü alıyor 7400 gram bu ay sadece 300 gram almış gözüme çok küçük geliyor doymuyor mu acaba ek gıdaya gecmeli miyim yavas yavas beebğim gelişmeyecek diye çok korkuyorum
Defnedilan34 Benanneoldum ek gıda için çok erken mama takviyesi yapabilirsin günde 2 3 kez doktoruna danış