Oğlum yaşadığımız bir deprem sonrası stres yapıp tırnaklarını yemeye başladı başta bu kadar ciddi değildi daha sonra ilerledi 2 yaş sendromu diyorum. Fakat kelime de çok söylemiyor doktor bey televizyon çizgi film telefon vs herseyi yasakladı ve artık baş edemiyorum doktor yara bandı dedi uyguladım ama hırçın olduğu için tek tek söküp attı acı oje çözüm olmadı siz annenler ne önerirsiniz yaşadığınız bir durum mu ? Oğluma birden yasaklar getirdik.