Aksama kadar telefon diye ağlıyor, elime aldığım an kıyamet kopuyor,arayan eden olmasın istiyorum. Telefon vermeyince saatlerce ağlıyor yada depresyona girip hiç bişey yapmadan yatıyor . 10 gün yoğun bakımda yattı eşim yaninda kaldığı süre boyunca sabah akşam kesintisiz olarak telefon izletmis şimdide birakmiyor . Ne yapmalıyım.