Kbbbb Airfriyer almayı düşünüyorum önerdiğiniz var mı gönlüm philipsten yana XXL model avenge var veya en üst premium var arada 2000 TL fark var almışken iyisimi olsun yoksa çok abartmaya gerek yok mu yardımcı olue musunuz
Semaaa39 Kbbbb ilk philips alacaktım. Mağazaları gezdim be iç haznesi gerçekten çok dandik. Tefal xxl olan modelini aldım simsiyah olanını. Buharda pişirme özelliği de var bebeğim için. İç ızgarasıda dökümden. Bu yğzden tercih ettim
Kbbbb Semaaa39 üstünde XXL yazıyor mu yazmıyor mu Tefal de havayla değil direk küçük fırın gibi olduğu için elemiştim ama tabi daha uygun fiyatları i. Şimdi baktım sizinki Steam olan ve philipsten de pahalı
Yeniannee23 @Kbbbb bende hiç onermiyorum gerçekten çok gereksizmis bende XXL var evet az yağ kullaniyosunuz ama kizartmalarin tadı bile farklı alan çok kapliyo. Suanki aklım olsa asla almazdım popüler kültüre uyduk aldık 🥺🥺
Semaaa39 Kbbbb evet steam olan. Cok cok araştırmalarım doğrultusunda karar verip aldım. Hatta iç kısmısnı beyaz sirke ve su koyup buharlada temizleme yapıyor kendi kendine