aura_meselesi_bu_sekerim Allahkahretmesin1 yedek ucu da damlatır genel olarak damlatıyor yani Chiccho alsaydınız keşke
cinarcinar Allahkahretmesin1 Alıştırma suluğunu kullanıyordum yeni pipetli olana geçtik Pipetli olan akıtmıyor ancak alıştırma bardağı damlatıyor maalesef kapağını kapatmanız lazım kullanmadığınızda onda da çocuk oynarsa içinde birikiyor
aysenuriipek Allahkahretmesin1 bizde aynı suluğu kullanıyoruz hiç akıtma yapmıyor kızım yerden yere atıyor hatta. Ağız kısmını ezerse akıtma oluyor sadece. İade edip yeniden sipariş verin bence hasarlı ürün gelmiştir size muhtemelen.
Allahkahretmesin1 aura_meselesi_bu_sekerim yorumlarda çok övülmüştü asla damlatmıyor vs diye bu yüzden bunu almıştım aslında
aleksandralarossa Allahkahretmesin1 2 yıldır kullanıyorum hiç damlama olmadı. İadesi devam edipsa iade edip tekrar alın bence kusurlu gelmiş olabilir
Allahkahretmesin1 aleksandralarossa nerden almıştınız? Kapağını kapatıyorum kapağın içine bile akıyor garip bir şekilde
tuanamoms_07 Ben pipetli olanı ve alıştırma suluğu almıştım aventten. Pipetli olan çok iyi akıtma yapmıyor ama alıştırma suluğu çok akıtıyor. Ben artık kullanmıyorum onu pipetli olanı ve bardaklara geçirilen silikon başlığı kullanıyorum daha iyi
Allahkahretmesin1 tuanamoms_07 pipetli olan için çok erken daha kullanamaz bebeğim ama aklımda olsun 🩵
aleksandralarossa Allahkahretmesin1 trendyoldan almıştım. Bide bebegim hep yerlere atıyo hiç bişey olmadı
Allahkahretmesin1 cinarcinar ürün yorumlarında vs herkes damlatmıyor şöyle iyi böyle mükemmel yazmış ona istinaden almıştım üzüldüm
Allahkahretmesin1 aysenuriipek biraz içiyor sonra ters çeviriyor mesela o zaman akıtıyor ama normalde ters çevirdiğimde akıtma olmuyor anlamadım olması gereken nedir pek de bilmiyorum açıkcası