Merhaba sevgili anneler. 2 aylık bebeğim Salı günü aniden ateşlendi kan alındı ve enfeksiyon çıktı. Doktor yatış verdi salıdan beri hastanedeyiz. Bugün hemşire gelip ilk gün alınan kan kültüründe üreme olmuş daha buradasınız deyip gitti. Daha önce böyle bi şey yaşayan var mı ne demek üreme olması çok mu kötü bi durum. Bebeğimi bırakıp doktora sormaya gidemiyorum o gelene kadar içim içimi yiyecek. Bilgisi olan varsa yardımcı olun lütfen 🥺