Kizlar bu sabah 11 gibi sağlık ocağında kan verdim gebelikten şüpheleniyorum diye kız pazartesi akşam çıkar dedi bu verdigimiz kanlar nereye giidyor öğleden sonra kan almıyorlar ama pazartesi akşam nedir barkot numarası var elimde buranın drvlet hastanesinden baksam sonuca çıkmaz mı