Oral dönem 1 ? 1,5 ? 2 ? Yaş mı çocuğun emme duygusu 1 yaşında bitirilirse bu ona zarar verir mi ilerde herhangi birseye bağımlı insan karakter yapısına sahip olur mu. Biliyorum her anne uykusuzluk ve yemek sikayetlerine sahip belki diyorum emme işlemi biter bunlar düzelir mi ?