evlatkokusucennetkokusu Kaçıncı aydan itibaren kulla biliriz canlar birde kullanıp memnun kaldığınız bir kanguru söyleyin hiç bilgim yok maalesef
kuzey0301 evlatkokusucennetkokusu sling tavsiye ederim 1 aylık oğlum surkeli kullanıyorum onunla çıkıyoruz dışarı hem sıcak tutuyor hem her yerini örtüyor tavsiye ederim 1 yaşına kadar kullanılıyor. Hamur markasının bildiğim hediye geldiği için tam markasını bilmiyorum trendyolda var. Diğer modeller çok sağlıklı değil bende de var karft ama kullanmıyorum hiçte kullanamayi düşünmüyorum sling en iyisi.
tubiiik_ evlatkokusucennetkokusu solomom bayb yenidogan kullanmaya baslıya bılıyorsun ben cok memnunum ergonomik kanguru cift taraflı kullana bılıyorsun tavsiye ederim
Karakiz22 evlatkokusucennetkokusu 4 aydan sonra başladık çift taralı alın kesinlikle elim ayağım resmen dışarı bile onla çıkıyoruz dışa doğru bakmayı seviyor bebek arabasını nerdeyse kullanmıyoruz 7 aydayız ve bel destekli olduğu için hiç ağırlık hiss edilmiyor
evlatkokusucennetkokusu tubiiik_ tşk ederim canım zahmet verdim sana da.. siyah olanı aldım bende dolaptan
acimavi evlatkokusucennetkokusu yenidoğandan itibaren kullanılan modeller var ama standart bir model alırsanız genelde 4. aydan itibaren kullanılıyor. Eggbaby kullanıyordum ben, M oturuşu destekliyor, ergonomik, tavsiye ederim