cirkinimaa ağlayın hiç içinizde tutmayın. Ne oldu diye sorarlarsa, lohusayim deyin geçin. Biz 4 aylik olduk ve ben hala ara sıra ağlıyorum. İlk 40 günüm çok zor geçti, çocuğuma tek bakıyordum, yanımda ailem yoktu ve hergun ağladım. Ama inanın bu da geçiyor. Şuan daha iyiyim, siz de olacaksınız