sdslnby bu maalesef ilk değil, doğduğundan beri hep meme ile bir kavgası var çocuğun. İlk başta emmeyi beceremiyordu, sağdim verdim sonra öğrettim, sonra 2 aylik meme reddi, ara sıra yine yarım yarım ediyordu. Şimdi de büyüdü hiç istemiyor(( 6 inci aya kadar idare edecektim ama ikimizde çok yorulduk.