Bebeğim 7. Ayının içinde. 1,5 ay önce başladık ek gıdaya. Ben ne versem yiyor, ne kadar versem yiyor. Aynı zamanda aktif şekilde beni de emiyor. 3 öğün şeklinde gidiyoruz şuan. Sabah kahvaltıda mutlaka Avakado ve 1 yumurtanın sarısını veriyorum yanında yoğurt veya lor. Öğlen meyve püresi. İkindin de sebze ağırlıklı çorba veriyorum genellikle. Öğün sonrası hemen emziriyorum. Öğün aralarında da 1 kez emiyor. Şuan 9 kilo. Miktar olarak ben ne kadar versem yiyor. Obeziteye doğru giderse diye korkmuyor değilim. Öğün sayısını azaltmalı mıyım yoksa miktarları mi azaltayım. Ya da bir yandan da diyorum ki yiyorken yesin elleme. Bu sefer de midesi genişler de obez olur diye korkuyorum. Var mı benim gibi olan ? Nasıl yapıyorsunuz?