Kızım 4 yaşında saçları doğduğundan beri doğru düzgün uzamadı 1 kez kahkül kesmiştim kendim ön taraf çenesinin altına kadar uzamıştı ama arka taraf çok biçimsiz uzadı ortası kısa arkası uzun yanlar kısa derken çok garip uzuyordu adam akıllı toplayamadım bile dünde gittim kuaföre eşit bi şekilde kesti ama erkek bebişlere benzedi çok kötü durmasın diye kuaför ön tarafa da kahkül kesti ama şuan hiç toplayamıyorum bile 2 tane minik toka takıyorum kız çocuğu olduğu belli olsun diye kızım çok sevdi saçlarını ama ben hızlı uzasın istiyorum biri yardım eli uzatın 😔😔😔😔🥲🥲