Kizlar ben bebeğime birkaç tane verdim badem veriyordum annemde badem yok tatli kayısı çekirdeği ondan verdim dünde ağzımda ezip verdim bı bakiyim dedim int 2yasinda 4yasinda çocuklar zehirlenmiş şok oldum doktorum aradım vermeseydin dedi kontrol et bişey olursa hemen acile götür dedi şuan okadar kotuyumki oturdum ağladım cahil desen değilim ben nasıl böyle bişey yaptım annemgile hep alıyorlar kuruyemiaciden yiyorlar sizde yedirmeyin bademdede varmış ama en çok acı kadısı çekirdeğinde varmış bizimki tatlıydı ama kızımı uyutmadim Allhim korktuğum yere ugratmasin inşallah çok korkuyorum