Zeynepalidaghan Sznasl biraz aldiğiniz kiloya bağlı ben 4 gunlukken falan takmiştim zaten 6 kilo almiştim hamileyken 40 gunde eski kilomunda altindaydım göbek falan kalmadi
Sznasl Zeynepalidaghan bnde 6 kilo aldım hamilelikte hamileykende zayıftım şuandada öle ama birazcık göbeğim kaldı sadece 😐
Annesibebisi Bence hemen farketmeye başlıyor ben de 3 gündür kullanıyorum göbek hala var ama sarkması toparlandı şuan için inşallah 1 ay kadar kullanmayı düşünüyorum daha fazla da olabilir
Sznasl Annesibebisi bnde düznli olarak 10 gündür takıyorum çekildini sanki bnde hissediyorum dümdüz hallerine geri döner umarım🙄
Sznasl Herkes yamuna korseyi öneriyor benim öle bi korseden haberim yoktu 🙈 ilk doğumun olunca eczaneden normal bi korse aldım işe yararmı acaba diğer korse gbi🙄
Zeyyy Ben acıyor diye korse kullanmadım bide çok sıcaktı şimdi 4bucuk aylık oldu kızım ama çok fazla göbeğim var oysa sadece 9 kilo almıştım 😣 şu an 10 kilo fazlam var tabi bu göbek hiç gitmeyecek mı 5 aylık hamile gibiyim
Zeynonunannesi Bende daha doğum yapmadan korse almıştım ama doktorum korkseyi önermedi vucudun kendi kendine toparlamasının daha uyhun olduğunu kasların tembelleştiğini zayıfladığını söyledi ama göbeğim duruyor.. arada pişman oluyorum.. inşallah zamanla gider.. sizler doktorlarınızla konuştunuz mu ne dediler
Samfe Bende Doğumdan iki gün sonra almıştım doktorum biley söylememişti hemşire olan yengem söyledi hemen korse al şuanda karnının içinden Bebek çıktı boşluklar var korse takaraan boşluklar çabuk kapanır ayrıca çok rahat hareket edersin çünkü ben kilolu biriyim hamileliğindedir kilo aldım 15 kilo kadar göbeğim çok büyüktü ama korseli takınca resmen hayat varmış demiştim ayrıca iki hafta kadar kullandım ve iki haftada göbeğim eski haline döndü 13 kiloda verdim 😎😎 tabi kilo vermenin konseyle alakalı olduğunu düşünmüyorum lohusasın çok terliyorsun yediklerine dikkat ediyorsun gaz yapar diye zaten sezeryan olduğu için ilk etapta çok çok katı şekilde beslenmiyorsun o yüzden daha kolay veriyorsun ama korse candır hele bnm gibi şişman anneler için bitanedir çünkü sezeryan sonrasında dikiş yerlerim göbeğim sallandığı için daha çok acıdı ama korse acımı aldı hareket kabiliyetimi arttırdı kesinlikle ben tavsiye ediyorum 🤟🤟🤟