Durefsan Kızlar merhaba. Bebeğim 11 ay 9 günlük. Bu 1 haftadır onu tanıyamıyorum. Aşırı sinirli, hep ağlıyor ve kucağımda olmak istiyor. İştahsızlığını söylemiyorum bile. Bu durumu yaşayan var mı 🥺neden olabilir
Kubraoztrk Durefsan 1 yaşında oğlumda öyleydi bana yapışıktı bide resmen kimsede durmazdı galiba sendrom bir ay felan sürdü belki daha fazla Allah yardımcınız olsun zor zamanlar
beyzzsenturkk_ Durefsan 13 aylık kızımda böyle gün içinde sürekli ağlayıp susuyor yerlere yatıyor kucagıma gelmek istiyor çorabıma kadar yapışıyor bırakmıyo sürekli paçamda
Durefsan Kubraoztrk gerçekten çok zorlanıyorum. Gece uyumuyordu zaten önceden şimdi gündüz de uyumuyor artık
Kubraoztrk Durefsan öyle vallahi bende çok zorlanmıştım bide taşınma işimiz felan vardı o günleri hatirlamak dahi istemiyorum ama geçiyor merak etmeyin dönem dönem oluyor bebişlerde heralde 18 aylığız yine bi haller var bakalım hayırlısı geçer inşallah 😂