prematureannemy Hanımlar merhaba bebeğim 23 haftalık doğdu birçok nörolojik problemi var . Epilepsi nöbetleri oluyor. Doktor sabril ilaç başlamamızı önerdi ama bu ilaçta görme yetisini bozabiliyormuş. Bilgisi olan varsa fikir verebilirmi
Dhi prematureannemy hangi doktora gidiyorsunz kuzenimin kızı da erken doğdu SP’li İstanbulda Burak Tatlı kliniğine gidiyo çok memnun
prematureannemy Dhi bizde burak tatlıya gideceğimiz günden bir gün önce enfeksiyondan yatışımız verildi gidemedik. Hâlâ çapada yatıyoruz bu süreçte nöbetler de arttı napcağımı bilmiyorum
Dhi prematureannemy konu ile ilgili keşke faydam dokunacak bilgim olsa.. :( önerebileceim tk klinik orasıydı onuda zaten gidecekmişsiniz.. RAbbim yardımcınız olsun
Melez4453 prematureannemy tüm kalbimle dua edeceğim. O yataklarda çok yattık zamanında. Ne zordur bilirim Acil şifalar dilerim
prematureannemy Aynvysok Hastaneden taburcu olduk. Sabril ilacı kullanmayı reddettik. Kendi ilaçlarımızla devam ediyoruz nöbetler durdu çok şükür
Annepre8- prematureannemy belirtileriniz nelerdi acaba kızm kendini cok kasıyor değişik hareketler yapıyor öğürme gibi ellerini çırpıyo kasılınca anlam veremiyorum
prematureannemy Annepre8- Nöbet olayı çok geniş bir yelpaze bazen bi dudak kaydırmayı nöbet sayıyolar benim kızımda bu vardı doktor nöbet dedi enfeksiyondan hastanede yatınca kollarını yukarı doğru atmaya başladı kasılmaları oldu nöbetlerin seyri değişti. Her kasılmayı nöbet saymıyolar eğer bir şüpheniz varsa bu hareketleri mutlaka videoya alın ve bir nöroloji doktoruna gösterin içiniz rahat etsin
Annepre8- prematureannemy teşekkürler cocuk druma vıdeoyu gösterdim kolik dedi bosuna cocugu dr dr gezdirme dedi içim rahatladı mı tam değil mayısta nöroloji kontrolu var iyi bir PROF bulup götürcem
prematureannemy Annepre8- Herhangi bir sağlım sorunu varmı. Bizim erken doğuma bağlı beyin hasarı sonucu oldu epilepsi malesef
deryaguzex Annepre8- adana Çukurova Turgut Noyan arastrma hastanesi doç.prof.dr ilknur Erol git mutlaka
prematureannemy rusene eeg sonucuna göre söyledi doktor. Çektiğim videoları gösterdim nöbet olduğunu söyledi