Tekbenimsucumguzelolmakdemi Kızlar oğlum 8 ay 23 günlük su iki üç gündür göbek deliginde bişey fark ettim sanki böyle kanamışta kabuk tutmuş yada göbek deliği yeni düşmüş gibi bir görüntü var. Başına gelen varmı? ilk defa karşılaşıyorum.
erseerse Tekbenimsucumguzelolmakdemi çok geçmiş olsun. Benim 2 aylıkken olmuştu böyle ve doktor kibrit gibi birşeyle yakmıştı. Tam kapanmamış iyiki kontrol gününüzmüş demişti. Ama işte 2 aylık civarıydı bizim
Mervetnl Tekbenimsucumguzelolmakdemi karıştırmayın zaten hafif hafif pamukla temizleyin çıktığı kadar yeterli @Sarahh zamanla azalacsk 🥰
mimo5113 Tekbenimsucumguzelolmakdemi benim oğlum da 8 aylık aynı bu şekilde hala , 6 ay komtrolunde doktora sormustum siz kurcalamayın dedi çok rahatsız ediyorsa cocuk cerrahına götürün orda alsınlar dedi. Benim alet edavatım yok şimdi temizleyemem dedi.
Tekbenimsucumguzelolmakdemi mimo5113 canı yanmayacaksa kendine bir zarar yoksa kalsın zamanla geçer. ben kötü birseydir diye korktum.
Mylifeinci Benim kızımda da olmuştu tam hatırlamıyorum ama 1-2 aylikti k vitamini yapıyorlar doğumda onun eksikliği olmuştur diyip tekrar k vitamini yapmışlardı bence bi doktora götürün