btn40 martta 2 ye gırıcek ıkılı cumlesı henuz yok anne gel dedıgı zaman geli elıyle tarıf edıyor ekranı kesın daha cabuk konuşur oglum ıkıye kadar krese gıdıyor ordada almanca oldugu ıcın samırım tam kavrayamadı ıkısını ayırt etmeyı o yuzden daha cok turkce komusuyoruz ama bı bakıyorum almanca kelımeler söylüyor mama lekker neın gıbı