Cileklipastam 50 gün kanamam olmuştu. 2 hafta olmadı. Sonra tekrardan başladı. Normalmi acaba reglmi oluyorum yoksa doğum sonrası kanama gibi biseymi?
Bebeginibekkleyenn Cileklipastam Bende 40 bittiği gün 3 gün kanama oldum (Doğumdan sonra kansızlık çok fazla olduğu için kanamam olmamıştı bile 3 gün sürdü) Evi twmzilerken makina atınca da önce sırtıma ağrı vurur sonra kan gelirdi Aydan sonra düzenli ader oldum
Cileklipastam SevimliHayaletCasper gittim 41. Gun o zamanda kanamam vardi adetin baslamis olablr demisti
Cileklipastam Yelda35 emziriyorum ama hani emzirirken olunmuyodu yaa bugun uygulamada bundan bahsediyo
Nobodyyy111 Cileklipastam her emziren adet göremez diye bir şey yok benimde 40 ım geçtikten 20 gün sonra oldum