Kaganbaby ben alistim olmamaya galiba. 😂 allahtan ödem filan yapmadi bana sislik filan yapmadi sadece sanci filan oluyor gunu geldigi zaman. Evet duzenli emziren annelerde normal desi doktor. Ama seni zorluyorsa kadin dogum doktoruna git muayne ol. Ilac verir dedi. Ama ben gitmek istemedim. Cunku kullananlar ilac kullanirken oluyorsun birakinca tekrar ayni oluyor bazen duzensiz yapiyor dedi. Bir kisiden duymustum iki sene ader gormedim demsti. Bende 2 yasina kadar beklicem. Sonra kontrole gitmeyi dusunuyorum.