ballikokaraniko benim bebeğimde 13 aylık ve 13 aydır uyumuyordu uykuya direniyordu gündüz uykuları yoktu. 1 hafta olmak üzere uyku eğitimine başladık şimdiden çok yol katediyoruz uykuları düzelmeye başladı resmen eziyet ediyormuşum kendimede bebeğime de. Size kesinlikle uyku eğitimini tavsiye ederim. Ama dikkatli olun iyi bi danışman bulmak mühim olan