AnnaKarenina_ Kızlar dolapta 20 poşet sütüm var hatta ilk sütüm kolostrum da var. Biberon almıyor alıştırmaya çalışıyorum ama bu sütleri napıcam yani nasıl değerlendireyim süt banyosuda aklıma geldi onun dışında bi fikri olan var mı ?
Gamzosgamzos AnnaKarenina_ ben küçük kızıma ilk bebegim biberondan dolayı meme reddi yaptığı için hiç biberon vermedim benimde sütüm fazlaydı çok fazla sagiyordum besleme sondası alarak eds yöntemi ile verdim YouTube da detaylı anlatımı var bakabilirsiniz
Tekbenimsucumguzelolmakdemi AnnaKarenina_ bence sütü ziyen etmeyin uzun müddet derin dondurucuda muhafaza edilebilir. İleriki zamanlarda verirsiniz bebeğinize.
tuanamoms_07 AnnaKarenina_ canım buzlukta 3 ay derin dondurucuda 6 ay saklayabilirsin ayrı bölmeli bir derin dondurucu ise. Benim hiperlaktasyonum vardı ben süt banyosu yaptırdım kızıma 🌸
AnnaKarenina_ Sokella normal buzdolabı dondurucusunda 3 ay duruyo dimi ben öyle okumuştum olmadı derin dondurucuya atim annemin
farelikoyunkavalcisi Bir videoda gördüm krem yapip bebeğe kullanıyorlardı içine hindistan cevizi yağı filan koyup bakabilirsiniz
AnnaKarenina_ farelikoyunkavalcisi evet bak şimdi onu bende görmüştüm aklıma geldi teşekkür ederim ☺️
AnnaKarenina_ Gamzosgamzos teşekkür ederim bakim o zaman benim oğlumda almadı 10 poşet çöpe atmak zorunda kalmıştım 🙄
farelikoyunkavalcisi AnnaKarenina_ rica ederim darısı bizim başımıza krem yapacak kadar cok olsun amin😅
AnnaKarenina_ Tekbenimsucumguzelolmakdemi bende dondurucuya atim o zaman ek gıda döneminde fln belki veririm çöpe gitsin istemem zaten 😬
Tekbenimsucumguzelolmakdemi AnnaKarenina_ aynen öyle yap. Herkes güzel önerilerde bulunmuş ama bence en güzeli o sütü bebeğinin içmesi.
AnnaKarenina_ Tekbenimsucumguzelolmakdemi öyle ama içmediği zaman ne yapabilirim diye sordum içiremezsem yukarıda kileri denerim
Tekbenimsucumguzelolmakdemi AnnaKarenina_ 12 ay saklama süresi var diye biliyorum o süre içinde bebeğin büyür ve belki içmek ister. Yine icmezse farkli şekilde değerlendirirsin.
AnnaKarenina_ tuanamoms_07 ayrı bi dondurucu var oraya koyarım eğer içmezse benimde aklımda süt banyosu fikri var ☺️ teşekkür ederim