byz1 Kızlar bebeğim 6.5 aylık öksürüyor 2 gündür bugün biraz dhaa çok öksürük bide hapsiriyor kesin hasta olacak öksürük de kötü öksürüyor sizce evde doğal ne yapabilirim ilaç kullanmadan