aslanannessi Merhaba hanımlar 49 günlüğüz dün kontrole gittik 4.100 gr 3115 doğdu 2900le hastaneden çıktık kilosu normal mi boyunu ölçmedi ama boyu uzun gibi. Birde evde iş yaparken kanguru kullanan var mı bu zamanlar sıkıntı olur mu acaba
dolunaymomsss aslanannessi kilosu gayet güzel maşallah kanguru da 3 aydan önce önerilmez ama bir model vardı penye gibi adını unuttum o olabilir ben jormal kanguru kullandım çünkü 3-4 aydan önce de koymadım doktorum demişti
aslanannessi dolunaymomsss az değil dimi kilosu bana az gibi geldi korktum Kangurunun ne gibi bi zararı var acaba
dolunaymomsss aslanannessi gayet ideal kilosu. Kanguru tam emin değilim ama bacak yapısı içindi sanırım
alyaammmm Yenidoğan dönemindece sling kullanılır ana kucağı olarak egg baby veya neko marka tavsiye ederim M oturuşu olmasına dikkat edin penye kumaş internetten bakın