0710yusuf 5 aylık falandı. Bu bebekle alakalı deneyerek görebilirsin. Benim kızım 10. Ayda bıraktı yürüme emekleme vs bir problem olmadı zaten sıkıldı içinde istemedi kendi. 8. Ayda tutunup kalkıyodu koltukta sıralıyordu. 12 aylıkkende yürüdü. Eğer kullanmayı ve dozunu bilirsen kullan canım. Günde 15 dk falan koyardım ben max yarım saat. Ama sürekli gözümün önündeydi ve evimde onun takılacağı birşey yoktu eşik vs