Suan 30 aylik ve 3 4 gundur yemege oturunca bi aglamaya basliyor sevdigi seyleri yapinca bile yemiyor normalde cok sever yemegi 3 4 gindir yemiyor hatta bi grip gecirmisti ondan beri hissediyorim azaaalma oldugunu en son kanlarina 5 ay once bakilmisti iyiydi dusmus olabilirmi 5 ay bi surede lutfen neden oldugunu yazarsaniz