Bhrasaf_ huzursuz, sebep olmadan ağlayan sanki canını yakmışsın gibi ağlaması olan bebek. Her gün aynı saatlerde özellikle akşam üzeri 1-2 saat aralıksız ağlama şeklinde kendini gösteriyor. Benim oğlumda kolikti ayrıca çok gazlı bir bebekti. Bol bol kucakta pış pış, bebek arabasıyla evin içinde gezdirme. Gazı varsa ılık suda karnına masaj. Kucağınızda yüzü dışarı bakacak şekilde ayaklarından kavrayıp toplayarak tutun gezdirin. Ya de yüz üstü kolunuzun üzerinde tutarak gezdirin yavaş yavaş sallayın. Zor bir süreç ama öyle böyle geçiyor. Gazı çoksa gaz damlası Sap Simplex bize çok iyi geldi bir de probiyotik Bio Gai kullanın. İkisini birlikte. Birkaç ay kullanırsanız iyi olur. İnşallah en kısa zamanda siz de bebeğiniz de iyi olur. Bunların hepsi güzel bir hatıra olarak kalıyor zihinlerimizde.☺️