tuanamoms_07 425307 o yüzden takılma tatlım bak zaten biliyormuşsunda bazı şeyler genetik de olabiliyor. Yapı olarak zayıfsa ne yapabilirsin ki biz elimizden geleni yapacağız gerisi onların gelişim süreci bebeğinle doya doya geçir vaktini böyle sözlerle üzülüp kendini paralama
Merve450303 Kilo az veya çok diyebilmek için doğum kilosu çok onemli o yüzden takılmayın çocuğunuz atıyorum 4 kilo doğsa ve 3 cu ayında 5700 olsa o zaman az gelebilir ama zaten 2800 doğmuş yani ayda ortalama 1 kilo almış daha ne olsun
magal Benim oğlum da 3200 doğdu 3 aylık olduğunda 5800 kilo 60 cm boyunda 41 ,5 da baş çevresi. Bize gayet normal demişlerdi. Önemli olan ayda kaç kilo aldığı. Genetik olduğunu da düşünüyorum.
425307 magal ama genetik olsa anne baba zayıf olması veya doğması gerekmezmi eşim ve bende bayaga kilolu dogmusuz acaba bakamiyormuyum demeye başladım çocuklarıma
hiralies 425307 süper ozaman istediği kadar emzirin sütün yağlı kısmını alsın uyurken memede uyutursaniz 1 tik daha kilolu olur tabi ileride sıkıntı yapabilir memede uyuma