Merhabalar,
Bebeğim şuan 7 aylık doğduğundan beri memeyi hiç kabul etmedi. Hep sağarak biberonla beslendi. 2.ayından itibaren de süt, mama reddi başladı. Sadece uykuda/oyunla oyalayarak içirebiliyorum. Şimdi de ek gıdaya geçemiyoruz😭 hiçbir şey kabul etmiyor. Süt dışında (sütüde bayıla bayıla içmiyor onu da zorluyorum) ağzına ne deyse suratını ekşitiyor (mama dahil) kafasını çeviriyor kaşığa eliyle vuruyor elimle yedirmeye çalışıyorum elime vuruyor ağzını kitliyor😭Gitmediğim doktor kalmadı tüm tahlilleri temiz şükürler olsun. En son duyu hassasiyeti olabileceğini söylediler terapi al dediler. Bizim gibi olan var mı yaşamayan benim derdimi anlamaz herkes büyüyünce geçer yer takma kafana deyip duruyor ama geçmiyor bebeğim zayıflamaya başladı artık 😭😭😭 ne yapacağım bilmiyorum lütfen yaşayan birisi varsa yazsın bana