OrdekYavrusu Kızlar bebeğim birkaç gündür sırt üstü yatarken ayaklarıdan destek alıp belini poposunu kaldırıyor. Oturmak ya da dönmek istiyor diye düşündüm ama başka bir şey olabilir mi acaba
Allahkahretmesin1 OrdekYavrusu 3 aylıkmış normal öyle yapması oturmak istiyor artık ama oturtmak için 1 ay daha bekleyin bence benimki de kendini kaldırmaya çalışıyordu
ilkaay0 OrdekYavrusu normal ☺️ dönmeye çalışıyordur, kendi ağırlığını kaldırmaya çalışıyordur 😁 kendini keşfediyor annesi merak etme 🥰 benim oğluşum da öyleydi sonra dönmüştü
Esractn17 Kaç aylık kızım 9 .ayına girdi aynı şeyi yapıyor uykusunda da yapıp bazen kendini uyandırıyor
Doga80 Benim oglumda yapıyo hemen hemen 15 gündür , 5,5 aylık , ben iyice hareketlendigi için yaptığını düşünmüştüm
Ranabyram 4 ay doldu 5e girdi bncede problemli bir durum değil bazen de yatıyorum kalmak isteyince onu yapıyor 😃
OrdekYavrusu Allahkahretmesin1 çok kısa oturuyorum, oturunca çok mutlu oluyor gülücükler saçıyor. Yatırınca da ağlıyor🥲😂
Allahkahretmesin1 OrdekYavrusu aynı benimki de öyleydi ama 3 ay oturtmak için henüz erken yine de doktorunuza bir danışın bize 4 aylıkken kısa süreli olmak şartıyla canlı destekli 5. Ayda yastıkla vs destekleyerek oturtabilirsin demişti 6 aylıken de desteksiz oturuyordu
askbebegimmbenim OrdekYavrusu bizde d aylık olduk aynısını yapıyor. Poposunu kaldırıyor belini kaldırıyor bezini alana kadar sasirdim bende