aylizmeva rotavirüs aşılarının önemini oğlumu az kalsın adenovirüsten kaybedecek olduğumda anladım. 3 hastaneye gittik kimse teşhis koyamadı çünkü sadece gaitada rotaya bakıldı. 3.hastane üniversite hastanesiydi onlar teşhis koydu. Ordaki doktor bu geceyi de bekleseydin sabaha çıkmazdı çok sınırda getirdin dedi ben de bura 3.hastane ben 2 gündür doktor geziyorum demiştim. Keşke adenovirüs için de birşeyler olsaydı. Rotavirüs bildiğim kadarıyla adenovirüsten de ağır bir hastalık. O yüzden iyi ki yaptırdım dedim. Menenjit de keza çok ağır hastalık. O direk beyinde hasar bırakan süründüren bir hastalık. Aşı olup hasta olan yok mu var ama tedbiri alalım takdir Allah’ın zaten.