Kızlar bebem 8.5 aylık bu ayına kadar çok gazlı bı bebekti uykusundan uyanırdı gaz sancılarına gece uyanmaların sebebi buydu yani gazı olmadıgında rahat olurdu öyle uyanık kalmazdı veya aglayarak 1-2 saat gecırmezdı neyse sukur gaz sancılarımız bitti gibi artık bı ara uykusu duzene girdi 8 de yatardı gece 1 saat yıne uyanırdı bende saatınu ılerı aldım 9.30’gibi yatırım gece uyanmasın dıye ama yok uyanıyor 1-2 saat uyanık kalıyo tüm uykusunu almış gibi böyle olan var mı uyku eğitimi şart gibi duruyor galiba artık