Kızlar merhaba çarşamba günü ayıptır söylemesi koyu kahverengi kan geldi regl oldum diyip ped koydum mideniz bulanabilir ama pedin sadece belli noktası kan oldu sonra yeni ped taktım bu sefer çizgi şeklinde kan oldu tekrar yaptım yine aynı dün gece yatmadan yine değiştirdim bu sefer kan falan yoktu ayıptır söylemesi normalde kanamam çok olur ve açık renkte olur ilk defa başıma geldi regl mı oldum bilmiyorum başınıza böyle bir şey geldi mi? Normal mi? Ona göre doktora gidicem🌸