3 buçuk aylık mememi de emmiyor biberonu da öylece aç kalıyor redediyor ağlıyor sürekli huzursuz ama sürekli yani ne bi agulama ses çıkarma nede yüz üstü durma yok. Yıprandım çok zor bir bebek
Bez sayısı gün içerisinde çiş olarak bir bile dolmuyor var mı başına böyle gelen 😔